miercuri, 25 februarie 2009

Cum primesc îngerii revelaţia lui Allah?

Cum primesc îngerii revelaţia lui Allah?

Coranul menţionează că Allah le vorbeşte îngerilor, spune Allah; ‘Şi [adu-ţi aminte] când Stăpânul tău le-a zis îngerilor:”Voi să pun pe pământ un înlcuitor”.Iau răspuns:”Să pui pe cineva care să facă stricăciune pe el şi să pricinuiască vărsare de sânge, când noi Ţie Iţi aducem slavă şi pe Tine Te socotim Sfint?”. Şi a zis:”Eu ştiu ceea ce voi nu ştiţi”. (Bakara 30)

Vorbeşte despre revelaţia lor, spune Allah: Aduceţi-vă aminte când Domnul vostru le-a revelat îngerilor: “Eu sunt cu voi! Întăriţi-I, aşadar, pe cei care cred!! (Anfal 12)

Vorbeşte despre faptele îngerilor, spune Allah: Şi pe care orânduiesc lucrurile! (Naziat 5); Şi pe cele care împart după poruncă! (Zariyat 4)

Aceste versete dovedesc că Allah le vorbeşte îngerilor fără să aibă vreun intermediar

S-a dovedit că Coranul a fost scris pe o ‘tăbliţă păstrată’ conform versetului: Dar acesta este un Coran glorios, Pe o Tablă păstrată [de Allah] (Buruj 21-22) aşa cum s-a relatat că a fost coborat integral către primul cer la Beytul Izzeh, în noaptea de Kadr; Noi am pogorât [Coranul] în noaptea al-Qadr (Qadr 1) Noi am trimis-o(Cartea) într-o noapte binecuvântată – căci Noi am fost cu adevărat prevenitori (Dukhan 3), [Aceste zile sunt] luna Ramadan, în care a fost trimis Coranul, (Bakara 185)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu